Provercera mera!

Sitter här och lyssnar på Sonic Syndicate- Enclave, riktigt fin låt. Samtidigt som jag lyssnar kollar jag på American Idol.
Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska ut med några vänner. Riktigt trevligt ska det bli, orkar inte sitta hemma och bli fet.  *Skämtosido* Haha.. :) Ta inte illa upp. Om man känner att man börjar bli tjock och det blev Vassen 08 istället för Beachen 08 så kan man göra mina rumpövningar. :p (Mer om det i ett annat inlägg) Mamma, visst är dem bra och riktigt schnÿgga!?

Hoppas ni inte blev irriterad då jag vet att jag har massor av såna surpuppar som inte har annat för sig än att bli irriterade här och skriva att jag är en f**** & en h*** och massor av sånt fult. Haha, jag tycker det är så komiskt för ni är så patetiska! Haha :D.

Gud vad jag är glad´, vet inte riktigt varför? Kanske är för att jag är så bäst..Haha, jag provercerar om någon.
Förresten så blev mitt hår riktigt fint efter klippningen, klippte bara upp det och hon klippte bort det slitna topparna. Men frächt blev det. Hon jag klipper mig hos är jätteduktig och hon är faktiskt 88:a, alltså ett år äldre än mig. Hon lyssnar också på hur jag vill ha det. (Andra gånger jag klipper mig hos henne)

Vi hörs om ett litet tag! / eran paaaaani


Kommentarer
Postat av: Dona

Så otroligt bra blogg!



Kolla gärna in min..vill visa att även ivandratjejer med jobbit uppväxt kan! Du är så välkommern o ge gärna en kommentar va du tycker!

2008-08-08 @ 01:55:22 URL/Bloggadress: http://donas.blogg.se/
Postat av: synne

Godmorgon.

Allt bra hos dig ser jag :D

Skönt att du inte ger dig.

Hoppas det var kul ute.

Kram Synne.

2008-08-08 @ 06:06:12 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback