Lunchtajm!

45 min min lunch och sedan lite senare i eftermiddag har jag en kvart kvar. Vet ni vad jag har ätit för nyttig lunch? Min pizzarest från igår, fybubblan vad onyttigt! :P Men det blev ingen cola till utan det blev ett glasvatten och ett glas apelsinjuice. (LITE nyttigare iaf)

På månad är jag bjuden på middag hos Camilla på jobbet med några tjejer där. Ska bli riktigt trevligt att äta en tre-rätters  middag med trevliga människor.

Jaha, ikväll blir det utgång i spöregnet. Jag vill ha sol! Usch... Får glädja mig med att jag "snart", snarare i slutet av Augusti åker till Afrika, Egypten. Då kan ni ha det med erat regn.

Hörs säkert innan jag börjar igen... annars hörs vi på min kvartrast. Puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heeej! Tack desamma :)

2008-08-08 @ 14:44:20 URL/Bloggadress: http://pernillabr.blogg.se/
Postat av: synne

Passa på att njuta nu. För när du kommer till egypten får du stormar, sandstormar hehe....

Nejdå, det tror jag inte på alls. Men en bekant till mig var där förra året tror jag. De hade sandstormar.

Inget kul....

Hoppas annars att lördagen blir bra hos dig.

Kram Synne.

2008-08-09 @ 07:56:49 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback