Vippiga kjolar

Jag har helt och hållet fastnat för vippiga kjolar. Både snyggt & sött på samma gång. Indiska är en sådan affär som jag har bara varit inne ett fåtal gånger och checkat, men nu när jag tittade in på deras hemsida så bestämde jag mig för att någongång ta en tripp till närmsta butik. Förra veckan var jag och prövade en vippig kjol på Topshop. (Fanns bara en sådan kjol kvar i min strl) Så tänkte jag att jag skulle till en annan butik så fick jag tänka på saken. Gömde kjolen där jag trodde ingen skulle sno den. Efter 5 min så bestämde jag mig för att köpa den och så när jag kom tillbaka överlycklig så fanns den inte kvar! Herremingud, någon hade snott den sista i min strl! Blev då riktigt depp men fick gå vidare utan den underbara vippkjolen. Suck..

image511

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback