VILA I FRID ENGLA HÖGLUND

image507


image506Lilla, lilla Engla. Att en sån människa har mod, mod att döda en människa. Hon var bara tio år och hade hela livet framför sig. Vem kan göra något så vidrigt? Vem kan ta en människas liv ifrån någon så orörd, någon så god. Jag tror flera hundra tusen människor tänker varje dag; "varför"? Ingen av dessa hundra tusen människa kan förklara för någon varför en människa kan göra såhär. Ska jag kalla honom människa? För mig och många andra är att han ett äckligt monster. En omännsklig individ som lever under andra livsregler, en människa som jag är fylld med hat av hela Sverige.

Hela veckan har man hoppats på att hon har varit vid liv, att hon har kommit bort och hittar hem igen. Men igår eftermiddags fick familjen och övriga i Sverige reda på att den söta flickan är död. Hon har mördats av ett monster.

Jag blir så förbaskat arg. Han är nog den mest fula människan jag har sett i hela mitt liv. Att man kan döda en likgiltig människa som har så mycket hopp om livet. Att man kan ta ifrån en människas själ så fort och bara leka sitt liv vidare som om inget har hänt. Jag tänker på Englas och hennes familj. Det här kan bara inte hända. Låt oss alla vakna upp ur denna hemska mardröm som är ett av det hemskaste som kan hända. 

Jag har en sån stark lust att se detta monster att torteras till döds. Varför ska han få leva som tagit andras liv? Låt honom dö. En sån otroligt smärtsam död. Jag vill bara spy på honom, spotta han i ansiktet och låta hans liv flyta ur sakta. Så som han lät 10-åriga Engla dö.

JAG HOPPAS FÖR LIV ATT MONSTRET ANDERS EKLUND DÖR. ATT HAN UPPLEVER EN SÅN OTROLIG SMÄRTA.  JAG HAR ALDRIG HATAT EN MÄNNISKA PÅ DETTA VIS... DÖ DIN JÄVEL! 

Ditt äckliga fanskap, titta bara på dig själv ditt misslyckade jävla offer!
DÖ ditt skräp!

image505


Var rädda om varandra och ta väl hand om era nära och kära. Något sånt här får aldrig, aldrig mer hända igen.

Till Englas familj: var rädda om er!<3 Jag tänker på er och Engla!
2008<3

Kommentarer
Postat av: Natalia

usch jaa:/..mkt bra inlägg du har skrivit!

2008-04-15 @ 15:18:42 URL/Bloggadress: http://nataliavelasquez.blogg.se
Postat av: moder.blogg.se

oj vad fint du har skrivit ! jag håller med vart enda ord som du skriver!

2008-04-15 @ 16:51:14 URL/Bloggadress: http://moder.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback