Hemmagjort surt hockeypulver

Hej!
Har just avnjutit en supergod middag. Det grillades här hemma, gott! Vet ni vad jag har gjort? Igår så köpte mamma hem citronsyra. Jag blandade socker+citronsyra, vet ni vad man får då? Hockeypulver. Åh vad gott! Jag älskar surt och jag älskar hockeypulver. Dock är det inte så bra för den som tänker på vikten eftersom det är  massor av socker.

image534
Snart blir dessa mina. Jag har ett par vita och ska köpa mig ett par svarta och dessa "jeansblåa", skulle vara riktigt snyggt till ett par slitna jeans. Läckert!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga converse!
skulle oxå vilja ha sånna :)

2008-04-28 @ 22:01:43
Postat av: Anonym

det var snygga skor

2008-04-28 @ 22:19:07 URL/Bloggadress: http://daloatf.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback