Pärlor är sött

Lovade ju att jag skulle ta bilder på det jag har shoppat, men så självklart ska kamran bråka. Dumma! Jag ska snart gå och lägga mig för att imorgon börjar jag 8.15 och slutar 21.10! Gash..hur orkar jag? Men som vanligt för att gå vidare måste man ta allt så positivt som möjligt. Det jobbigaste att gå upp tidigt är att dom första minuterna är dom jobbigaste ever. Men när man har piggnat till sig lite så känns det lite lättare. Jag tycker morgon timmarna bara rinner iväg och vips, så är det lunch.

Beställde just ett par pärlörhängen från Nova pärldesign. 8-9mm. Jag tycker det är stilrent och sött med ett par pärlor i öronen. Det passar till det mesta, vardag som fest!

Snart är det jul och jag älskar julen. Jag tycker det är så mysigt när snön täcker vägarna och träden har blivit pudrade med snö. Minus med vintern är att det kan bli så himla kallt. Sen är jag inte så super förtjust i vinterkläder, jag gillar mer vår och sommarkläder. Höstkläder går an också, det är snyggt!

Nej, tiden bara springer iväg och nu måste jag hoppa i säng! Sov gott.

OBS: bilden visar 6-7 pärla. Gå in och kika!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja pärlörhängen är jättefint :) Det har jag alltid om jag inte byter någon enstaka gång haha...

/ L O U I S E

2007-11-29 @ 09:38:15 URL/Bloggadress: http://mesummer.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback