Godnatt Tempo, min älskling!

Jag är ledig imorgon men tänkte ändå försöka komma i säng i tid. Det är lätt att vända på dygnet och då blir allt helt fel. Jag blev lite nere när jag tittade på alla gamla bilder, man saknar verkligen allt. Studenter, alla skoldagar och allt sådant.  Det känns nog bättre imorgon.

Dagens bästa: att jag har världens bästa mamma och pappa!
Dagens sämsta: fick en sån saknad av Tempo, min änglahäst! Tror inte jag har sörjt klart..
Dagens skönhetstips: glöm inte läppbalsamet innan du går och lägger dig!
Dagens låt: radio hela dagen, då blir det Bandit!
Dagens skoj: att Stéphanie kom hem till mig, vi sov!

Okej alla bloggerskor nu ska jag på dejt med John Blund snart, så vi lär ju ses på dejten eftersom många redan nu dejtar honom och fler lär ju göra det snart! ;) haha.. Det är humor! Godnatt tjejer och killar, så hörs vi imorgon!

image276

Godnatt Tempo, älskar dig massor! Tänker på dig varje dag och du har säkert jätte bra däruppe! <3 Du är alltid bäst. Världens vackraste!

Varesig det är människa eller djur, ta inget förgivet!



Kommentarer
Postat av: Nichlas

Godnatt på dej. :) Puss

2007-11-14 @ 08:41:28
Postat av: R

hoppas du sover gott o att du får en kanon bra dag idag baby :)

krya på dig

2007-11-14 @ 09:53:19
Postat av: Stéph

Saknar också den lilla totton!
Tempo

2007-11-14 @ 19:25:28
Postat av: amanda

vilken fin häst :)

2007-11-18 @ 17:48:07 URL/Bloggadress: http://www.dettaduger.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback