Mystisdag?

Hej!

Kollade nyss på " mord i blodet" är en mini-serie som går varje vecka. & åh vad spännande det var! Längtar till torsdag då andra delen kommer. *längtar*  Haha,yey!

Om en vecka och "2" dagar åker jag till Afrika (Egypten) kommer bli så fruktansvärt avkopplande och skönt.
Förlåt alla för att jag har varit en dålig uppdateringsmänniska,förlåt förlåt! Skall skärpa mig och börja skriva som aldrig förr;). Imorgon ska jag,mamma och syster åka och shoppa,måste införskaffa lite beutystuff inför resan.
En sak jag måste verkligen köpa är en brun vattenfast mascara. Jag tycker när man applicera en brunmascara så ser det inte för spacklat ut,utan det ser naturligt och riktigt snyggt ut. Det ser inte BRUNT ut,utan det ser nästan ut som man har färgat ögonfransarna bara;). Me like. Tycker det är snyggt att komma med en schysst solbränna och inte alltför mycket smink på mysiga ljumna kvällar utomlands. Och självklart ska man fukta läpparna med läppglans.

Later!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

bra tips det där med den bruna mascaran. Det ska jag prova!

2007-07-18 @ 14:01:47 URL/Bloggadress: http://isabulle.blogg.se
Postat av: Helena

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-18 @ 16:29:55 URL/Bloggadress: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Helena

Tack snälla för kommentar. Låter jätteskönt och spännande att åka till Egypten. Hoppas att du får det jättebra!

2007-07-18 @ 23:24:29 URL/Bloggadress: http://www.beverlyhills.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback